Det perfekta förhållandet?

Existerar det ens?

Ni får rätta mig om jag har fel, men finns det något förhållande som är helt perfekt? Utan bråk? Utan långa avstånd från varandra? Utan tårar? 

Sen finns det olika sätt att hantera det dåliga sakerna i förhållanden, både på bra och dåliga sätt men det är en annan sak. Att man inte ses ofta, såklart det tar på förhållandet men så länge man älskar sin pojkvän/flickvän, så vad spelar det för roll? Love is Love. 

Jag vet många som väntar på det perfekta förhållandet och den perfekta tjejen/killen. Person som ni faller för kanske är perfekt i era ögon stunder, men alla mår inte alltid bra och är inte alltid trevligare och då bråkar vi. Det är männskligt..

Jag har letat efter den perfekta killen läääänge tro mig, men jag har insett att jag är inte perfekt hur ska jag kunna få en perfekt pojkvän då? Jag har mina brister precis som killen jag älskar har det är bara att acceptera, jag älskar han precis som han är med sina fel och brister. 

Jag gillar sånna förhållande där man inte behöver skriva, snacka och träffas heeeeela tiden. Ge varandra space göra vad man vill och träffa vilka man vill, men när man väl träffas visa så mycket kärlek som man kan, det är kärlek för mig. En pojkvän som är överbeskyddande och blir svartsjuk så fort jag umgås med andra killarna är sååååå 2009, skämt-o-sido. 

Nej men helt seriöst, jag har mina föräldrar som tar hand om mig, jag skaffar inte pojkvän för att få en till mamma. 

Älska varandra men överdriv inte, din pojkvän/flickvän ska kunna träffa andra utan du ska bli svartsjuk, för svartsjuka kan förstöra såååå mycket. LOTS OF LOVEBild

 

Kommentera här. ♥

