Jag vill så gärna!

Jag vill ut på planen igen, kunna springa runt där göra min grej, visa min kärlek för sporten och prestera. Jag vet att 2 veckor är ingenting mot 6 månader man har om man är korsbandskadad. Men det gör ändå ont i mig, i själen, i hjärtat, att jag inte får spela. Jag lever för sporten jag gör det, jag vet inte vad jag skulle göra utan fotbollen, när jag tränar mycket så mår jag bra, jag blir piggare och trevligare, och då presterar jag bättre i skolan och jag blir på bättre humör. Då kan ni gissa hur jag mår nu.. piss. Detta tar på mig som person, det gör det. Men jag ska komma tillbaka, starkare än någonsin, för jag har en dröm, en står dröm, som om några år ska bli verklighet.

20130808-075826.jpg

Kommentera här. ♥

