Skrivet från hjärtat

Hur mår jag egentligen?
Början av min sommar var ett rent helvete, något som förstörde mitt sommarlov. Men jag vill på något sätt tacka mitt ex som gjorde att jag fick gå igenom detta helvete, jag har hittat mig själv, blivit starkare, alla tårar har gjort mig starkare, och jag vet exakt vad jag vill komma med mitt liv nu. Jag har även fått veta hur underbara vänner som jag har runt mig, som verkligen gör ALLT för mig, men de mesta har jag klarat på egenhand, men när det har gått neråt har dom tagit min hand och dragit upp mig, och fått mig på bättre humör. Det är världsklass på er!

Jag har hittat kärleken igen, min prins som behandlar mig som mig, jag behöver inte bära smink för att han ska säga att jag är vacker, han älskar mig för den jag är, mig, Malin Sundqvist. Jag är galet kär, ingen kommer få mig att le så mycket den killen.

Jag vill tacka mina vänner, föräldrar, min pojkvän, ni läsare och dom i mitt lag. Jag kan inte säga att det är lycka i mina ögonen, men med er så är det lättare, ett stort tack och massa kärlek!! 20130809-080754.jpg

Kommentera här. ♥

