ASK.FM NEJ NEJ

Igårkväll tog jag bort min Ask för jag läste om en tjej som hade fått så mycket hat från anonyma och osäkra människor, tjejen hade tagit livet av sig senare.

Jag kände då att, ”det ska inte hända mig, så jag tar bort skiten”

Inte för att jag fick mycket hat på min ask, men ibland kom det ”frågor” där det står att jag dålig på fotboll, ful och mm. Jag tar inte åt mig sånna kommenterar men dom kan ibland komma i fel läge och då känner man sig riktigt under isen. Men det värsta är att folk är så himla nyfikna, har det hänt något i mitt liv så får jag en fråga på ask om det. Varför inte fråga mig via sms eller i verkligheten, ni kan även fråga här på bloggen. Många frågor i mitt huvud som inte kommer få några svar tyvärr.. 20130718-155117.jpg

Kommentera här. ♥

