Läkarbesöket, och vad händer nu?

Jag var ju som sagt hos läkaren igår, testades och det kom ganska positiva besked. Jag har ingen allergi astma, som pälsdjur eller något annat. Vilket är skönt, så vi kan ha kvar Morran Morris, min älsk.

Sen fick jag blåsa utan medicin, och sen med medicin och då ökade jag ”bara” med 2 %. Men jag har ju inte haft några problem när jag är helt avslappnad, det är ju när jag tränar, hade jag tränat innan och sen blåst, då hade jag inte fått så bra som jag fick, jag fick 89 % av 100 %.
Nu har jag en sak som mäter min lungkapacitet, som jag använder varje morgon och kväll, men även när jag tränar och det blir jobbigt, sen ska jag ta medicin och blåsa igen och se om det blir bättre. Detta ska jag göra under 2 veckors tid och skriva ner varje gång jag mäter min lungkapacitet, och se om det är någon skillnad, när jag tränar och innan jag ska sova, eller på morgonen.

Jag kan visa alla mina prylar i ett annat inlägg, och hur jag gör hahah 🙂 20130808-075826.jpg

Nu ska jag äntligen få träna ordetligt igen, så glaad är jag!

Kommentera här. ♥