GODMORGON SÖTISAR

Godmorgon readers!
Idag på schemat står det att jobba och senare kanske dra in till rix fm-festival, med några i laget.Sista dagen av mitt sommarlov, såklart det är tråkigt men det är bara att kämpa på och göra sitt bästa så kommer det bra resultat! Jag vaknade upp med träningsvärk i benen och det måste nog vara det härligaste jag har känt på länge, ni måste nog tro att jag är helt tappad när jag tycker det är härligt att ha träningsvärk, men då vet jag att mina träning har tagit på min kropp och det betyder så mycket för mig, det lilla.

20130716-233405.jpg

Kommentera här. ♥

