Min kärlek till Blåvitt.

Vi är som en står familj, fansen, spelarna och ledarna. Vi står bakom förening i vårt och torrt.

Igår på matchen, jag fick gåshud hur blåvitt spelade. Att man kan lyfta sig så mycket från en skit-säsong är imponerande. Hela laget är så grymt, spelare som Söder och Dyre har lyft sig och tagit en startplats, från att ha varit skadade under många perioder. Laget har lyft sig riktigt många nivåner, nu krigar vi om SM-guld, folk trodde att blåvitt var avhängda för några omgångar sen, nu är vi i topp. Min kärlek till denna klubb är obeskrivlig. hacken_1021238c

Blåvitt är mitt lag, mitt hjärta är blåvitt.

Kommentera här. ♥

