Jag skriver av mig..

Min blogg är väldigt personlig, det var det jag vill nå ut med när jag startade min blogg. Mår jag dåligt-så vet ni läser det, mår jag bra-så vet ni också det. Men hur mår jag idag? Jag har ganska stor ångest över att skolan har börjat igen, känner mig riktigt sliten efter bara en dag i skolan vilket inte är ett dugg roligt. Jag är ingen sån som hatar skolan, jag går i skolan för att skaffa mig en utbildning, sen efter det kan jag göra det jag vill, inte så farligt va? Detta året ska jag kämpa med skolan, ge järnet för det komma synas sååååå mycket på betygen till jul sen. Imorgon börjar vi gå efter schemat, känns tidigt men det är ändå skönt att komma igång igen, det jobbigaste kommer nog vara Engelska och Franska för det känns som jag har glömt allt, hehehhe.. Sommarlov vetuu! Match imorgon också, jag är taggad. Tränade fullt ut idag och det kändes helt okej. Nu ska jag sova men hoppas ni mår bra, och jag ska försöka hålla humöret uppe, lovar! dbb3c704cc581cb86e4ddcb1e0eb2fe0

Kommentera här. ♥

