Något som inte många vet..

Är att jag är väldigt hockeyintresserad. Speciellt NHL-hockey, det händer så mycket och det är inte samma tempo som i elitserien.

Favoritlaget är ju såklart Tampa Bay Lightning, kärlek! ❤

I 5:an eller 4:an när dom var i slutspel satt jag och pappa och tittade på varje match, som var klockan 01.00 mitt på natten och det kunde vara på vardagar också, men jag tycker det är så kul att kolla på och det smäller hela tiden. Viker du ner dig så är det du som får ont, riktig krigar-sport. Om jag inte hade spelat fotboll så hade jag nog viljat spela hockey eller boxat hahah.

Längtar tills säsongen börjar och jag kan gå på matcherna, åh längtar!

20130823-214232.jpg

Kommentera här. ♥

