Regnet öser

Gud vad det regnar, usch!
Nu har hösten verkligen kommit, jag är faktiskt inte alls deppig över det. Jag tycker hösten är mysig, sitta inne med en varmchocklad, lite plugg framför brasan, så mysigt!!!

Men nu till något mindre mysigt, min förkylning vill inte lägga sig, vaknade upp igentäppt näsa, huvudvärk och ont i halsen. Och jag har match idag.. Just nu sitter jag med en kopp varmsaft, ska vila hela dagen, eftersom att matchen inte är förrens klockan 6. Men vi får se helt enkelt hur det blir med den..

Jag hoppas i alla fall att eran dag ser bättre ut än vad min gör. Massa kramar och pussar, loggar in här senare!

20130901-100257.jpg

Kommentera här. ♥

