10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

10 saker jag skulle vilja göra innan jag dör:

– Tävla i ett OS

Bosätta mig i USA med min största kärlek.

– Gifta mig!!

– Bli ihågkommen för att spelat på hög-nivå.

– Designa fotbollsskor för Adidas.

– Inspirera andra till att nå sina mål och drömmar.

– Träffa Messi.

– Pussa en delfin.

– Spela fotboll med Johanna Almgren.

– Bli kysst i regnet.

9 saker om mig själv:

– Jag har haft en kändis-crush på Nicklas Bärkroth sen jag var 7..

Jag blir alltid jätteledsen när jag måste säga hej då till Wille, både via mobil och i verkligheten.

– Jag sover i mina fotbollsstrumpor för det ger mig tur.

– Mina närmsta förebild för mig är min morfar.

– Förut var jag väldigt morgonpigg, nu hatar jag gå upp tidigt.

– Min musiksmak är väldigt blandad, tycker om det mesta.

– Jag drömmar ofta om killar när jag sover.

Jag har lätt för att börja ”gilla” någon, men att bli kär har jag väldigt svårt för.

8 sätt att vinna mitt hjärta på:

Får mig att kunna skratta.

– Stöttar mig igenom ALLT.

– Vara ärlig mot mig, och alla andra.

– Vara lite beskyddande, men inte överdrivet.

– Bjuda på sig själv.

Behandla mig som sitt allt.

– Ha åsikter om olika saker.

Skicka söta sms.

7 saker du ofta grubblar på:

– Vad jag ska göra med fotbollen.

– Hur mycket jag har förändras på kort tid.

Hur mitt liv kommer se ut efter gymnasiet.

Hur gott godis och glass är.

Hur mitt liv hade varit om en hade valt ridningen istället för fotbollen.

Hur min mobil klarar sig från sprickor.

Hur mycket jag älskar fotbollen.

Hur en del människor klarar av så mycket hat som dom får.

6 kändisar du tycker är snygga:

Ashley Benson

Viktor Frisk

– Lisa Tellbe

– Liam Payne

– Johanna Almgren

– Ludwig Augustinsson

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

– Jobba som bonde.

Röka.

Hoppa bundgy jump.

Bli gaisare.

Sluta älska fotboll.

4 saker du köpt den senaste månaden:

Jeans

Fotbollsskor

En tröja

Latte❤

3 saker som får dig le/skratta:

Mina nära.

Träning

One Direction

2 av dina favorit låtar just nu.

Love me for me. – Cher Iloyd.

On the top of the world.-imagine dragons

1 sak många inte visste om dig:

– Jag älskar att resa, måste nog vara det bästa som finns.

20130819-124358.jpg

Kommentera här. ♥

