Bästa känslan är..

…Att vakna upp av regnet öser ner och jag känner mig lycklig. Jag lever mitt LIV, som jag är stolt över och känner att det är detta jag vill göra, inget annat.

Matchen igår var kämpa-insats av hela laget, det värmde i hela hjärtat medans det var jobbigt att andas. Vinst med 1-0 och assist av mig, känns bra och vi väntar match på fredag.

Idag har jag bara 2 lektioner, sen åker jag hem och VILAR! Det gör något sjuktont i bröstkorgen och jag har en såndär jobbig rethosta. Ingen träning blir det idag, min kropp behöver vila och jag tänker ge den det också, för engångsskull.

Jag hoppas ni får en superdag och take care. ❤

20130902-074639.jpg

Kommentera här. ♥

