Godnatt bloggen

Träningen gick sådär, mycket frustration iblandad. Efter träningen åkte jag hem, duschande och satte mig i sängen med läxor, det är ungefär så mitt liv ser ut just nu, äta, sova, vara i skolan, träna och plugga och där i mellan klämmer jag in bloggen. Imorgon startar jag dagen med en joggning runda, ååh så härligt!! Är så taggad och vill bara sova nu och sedan vakna så jag kan springa, så jag säger Godnatt så hörs vi imorgon natti Sötisar!

20130909-222333.jpg

Kommentera här. ♥

