Godmorgon

Vaknade idag riktigt tidigt, men jag somnade riktigt tidigt igår också. Jag tror det beror på att jag är väldigt trött i huvudet av alla läxor, prov och uppgifter som jag ska vara klar med denna veckan. Jag vill också säga att vi var nära besöksrekord igår, når vi det idag kanske?

Idag har jag match vid 15 men samlingen är redan vid 1 eftersom det är borta match mot Näset. Jag är riktig taggad och det känns bra i kroppen. Nu ska jag fixa i ordning mig, plugga och tagga inför matchen. Hoppas eran dag blir super och att ni håller tummarna för vinst idag, för hindås!

20130915-103339.jpg

Kommentera här. ♥

