Öppnar upp mitt hjärta – Skriver om vad jag exakt känner just nu.

Den fråga som många av er och även jag själv ställer mig är-Hur jag mår..?
I fredags förlorade jag min andra halv, killen jag älskade mer än någon annan.
Klart man inte mår bra av en sådan händelse, om jag inte hade blivit ledsen hade jag inte älskat killen, så är det punkt slut.
Jag var på planen när jag fick samtalet, hade jag varit hemma hade jag blivit knäckt. På planen är jag som en annan människa och jag kan hantera olika saker på ett annat sätt där. Jag gick hem gråtandes, slängde mig i sängen och låg där en långstund, både mamma och pappa kom upp och snackade med mig, sa några peppande ord och senare snackade jag med Nellie och Tuss, och smsade även med andra kompisar också. La mig och tittade på Hollywood-fruar och skrattade hur Gunilla betedde sig, och sen gick jag och la mig. Inte lycklig, men inte helt knäckt, för jag har såååååååååååååååååå många personer som ÄLSKAR MIG, jag, Malin Sundqvist. Inte hur jag ser ut, utan älskar mig som person.

Att få ett sms ”Godnatt sötis” värmde också något sjuktmycket.

Jag förlorade min andra halva, killen jag kunde snacka om allt, han som alltid fick mig och skratta och han som gav mig fjärilar i magen bara att ta min hand. Klart man inte mår bra, men mitt liv funkade innan han och kommer perfa utan han också. Mycket av all ledsamhet har runnit av mig och jag kan höra och se hans namn utan att bli ledsen. För innerst inne så är killen ändå enormt fin, även fast det blev som det blev. Han fick mig att vara lycklig i över 2 månader, det kan ingen ta ifrån mig.

När jag kom till fick jag några kramar och stöttande ord från mina lagkamrater och det värmer, varje ord tar jag åt mig och gör till positiv energi, som gör att jag orkar kämpa varje gång.

Jag har hela framtid framför mig och jag har massa saker framför mig, dom jag längtar något sjukt till! Killar kommer komma och gå, så är det bara, allting händer av en anledning.

Just nu känner jag mig stark, jag har fotbollen, min familj och mina vänner, just nu räcker det för mig. Jag är fortfarande samma knäppa Malin, som kan bli hyper av ingenting, jag är lite tappade ibland men jag älskar fortfarande ni läsare!
Massa kramar Malin!

20130922-195929.jpg

Kommentera här. ♥

