Känslor efter årets serie..

Nu låter jag mina ord, mina tankar och mina upplevelser..
Under vinter så var det kasst, vi hade möten efter möten där vi snackade om vi ens skulle ha kvar laget eller inte, alla lovade att fortsätta, komma på träningarna och vara delaktiga i laget. Blev det så? Svar: Nej! på grund av att folk inte var på träningarna under vintern så tappade vi, vi kunde inte träna på det som vi ville. I slutet av Mars skadar jag mig på träningen och får en ledbandsskada, som gör att jag får hoppa på kryckor, sen slängde jag kryckorna för det gjorde ondare i händerna och armarna att hoppa på kryckorna än vad det gjorde att gå normalt. Jag spelar match 3 dagar efter, något som kan diskuteras fram och tillbaka hur bra det egentligen var. Jag åkte till USA dagen efter där jag kunde vila upp mig, vilket var behövligt! Jag kom tillbaka började träna, och serien startade. Vi förlorade varje match förutom 1, det gjorde så jävla ont att åka upp till planen dag efter dag, men jag gjorde det.

Höstserien har gått super, 2 förluster, 1 oavgjord, och resten vinster, inga vinster med många mål, men vi har vunnit. Nu har vi en träningsmatch och sen väntar Quality Hotel Cup, vilket jag ser jättemycket framemot!

Sen är säsongen över, då ska jag tänka över massa saker som har med fotbollen och göra, så då får vi se hur mitt 2014 kommer se ut fotbollsmässigt!

20130929-201842.jpg
Bästa tjejerna från Umeå som lärde mig vad lycka var och visade hur kul man kan ha i denna sporten, ni är grymma glöm aldrig det!

Kommentera här. ♥

