Materiell-lycka!

Var ju som sagt och shoppade med mami och syrran fick med mig några riktiga godingar, åh vad glad jag är! Nu under kvällen har jag kollat på en film som jag ska skriva om i svenskan, så jag ska fixa klart den imorgon, känns super!

Något som inte kändes så super var på tävlingen, det var i slutet, något hände med mina luftrör och allt bara knöt sig, ingen go känslan, detta är något jag måste vara uppmärksam under cupen så att det inte händer igen!!

Men nu när jag ligger här i sängen, i min tjocktröja, mina fotbollsstrumpor och världens träningsvärk så känns det ändå bra, det gör verkligen det! Även fast jag vet att det väntar mycket plugg så känner jag mig inte superstressad över det, jag ska på cup nästa helg, jag ska bara klara av nästa skolvecka och sen väntar en superhelg i Vänerborg!

Jag säger nu godnatt så får ni läsare sova så gott, natti!

20131005-224003.jpg

Kommentera här. ♥

