Om 1 vecka..

..Är jag i Vänersborg och spelar fotbollscup och har det jävligt kul med mitt lag, hoppas jag.. Spelar fotboll och umgås med personer som spelar fotboll, och älskar sporten lika mycket som jag.
Just nu känner jag mig helt knäckt, skolan tar kol på mig och jag hittar ingen inspiration till något. Jag vet inte var jag ska ta vägen, vilka jag kan lita på och kommer jag någonsin våga bli kär igen? För jag är rädd, jag är jävligt rädd, för att bli kär igen. Jag är det.. Eller är jag rädd för att bli sårad, det kanske jag är? Jag är det, jag är inte rädd för att bli kär, för jag är inte rädd för att bli kär och bara ha underbara känslor i kroppen, det är jag inte rädd för.. Jag är rädd för att bli sårad, det är jag rädd för, inte att bli kär.

Kärlek tror jag skrämmer många och inte bara mig, men det är inte själva kärleken man är rädd för, det är att bli sårad.

Men tillbaka till fotbollen, min största del av mitt liv, det jag brinner för, sporten om jag började satsa riktigt hårt på när allt annat var skit och det var den enda vägen som fanns. Frågan som jag väldigt ofta kommer upp i huvudet är att om det kan bi för mycket fotboll? Kan det bli för mycket av det goda? Skulle jag behöva en vecka där jag inte spelar eller kollar på fotboll alls? Skulle jag klara av det? Helt ärligt så tror jag inte det, för fotbollen är så stor det av mig, det är jag. Jag har valt att mitt liv ska se ut såhär och det är så jag vill ha det också.

Tankar om mitt 2014 är hur vill jag att det ska se ut, under jullovet kommer jag tänka över olika saker, som jag inte är helt hundra på, men något jag är säker på är att mitt 2014 ska inte se ut som mitt 2013, för det har inte varit bra, eller en del stunder har varit helt underbara, men många stunder vill jag bara rensa ut ur mitt huvud, men det är också minnen som alltid kommer finnas kvar, precis som dom bra minnen jag har också.

20130814-214446.jpg
Min finaste kusin, när allt är skit tänker jag på dig och du ger styrka, jag saknar dig finis!

Kommentera här. ♥

