Sista för idag!

Har suttit i 2-3 timmar med min svenska-inlämning under kvällen och jag gjorde klart den!! Jag är verkligen super stolt över mig själv, för jag har svårt för svenska, bara för att jag tycker det är så sjukttråkigt, hehehehehe.. Men jag är klar med den och texten blev faktiskt riktigt bra, hoppas på bra betyg!

Dagen har varit chill, kollade när syrran spelade, vinst där! Kollade även när IFK spelade, fast på tv och där blev det förlust, känner inte ens för att förklara hur jag känner efter det matchen, men ett ord beskriver min känsla riktigt bra: besviken.. Umeå vann iaf, dom är så grymma tjejerna, fortsätt kämpa så ses vi om några år, det har vi ju lovat!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, med musik i lurarna, jag mår faktiskt hyftsat just nu och hoppas det håller i sig hela veckan! Men nu ska jag sova så vi hörs imorgon då det är ny vecka, jag avslutar denna veckan med ett leende och ska försöka starta andra veckan med ett leende, hoppas nu också gör det!

20131006-214155.jpg
Ett ställe där jag mår riktigt bra, saknar det så mycket, alla fans, hockeyn och all glädje, åh!

Kommentera här. ♥

