Äntligen!

Är jag inloggad och skriver åt er!

Min eftermiddag har bestått utav plugg, plugg, plugg! Har engelska prov imorgon och allt sitter super, engelska har jag ganska lätt för, eftersom jag hört folk prata det runt omkring mig från 1 års ålder, då jag flög till USA första gången! Jag och Nellie har börjat titta på lite reser nästa år, och mabye baby, vi kanske drar 2 veckor på sommarlovet och är i ett av världens bästa land!

Ibland är det alltid kul och drömma sig lite bort!

Men nu hade jag tänkt sova lite, det behövs för jag är sjukttrött men vi hörs imorgon natti!

20131008-222925.jpg

Kommentera här. ♥

