Last for This day

Med detta inlägget säger jag godnatt..

Imorgon ska jag uppdatera er så mycket som möjligt, men jag måste packa och så inför cupen, och även fixa tidsinställda inlägg för helgen för jag vet inte hur mycket jag kommer ha tillgång till min mobil och aa..

Har fått packat ganska mycket redan, väntar mest på att det jag har tvättat ska torka så jag kan packa ner det och sen är jag klar. Taggad till tusen inför cupen ska bli så kul och även träffa nya spelare och människor, det är nog det mesta med fotboll att man får träffa massa olika personer och jag tycker det är hur spännande som helst!

Men nu går ögonen i kors och jag vet inte ens vad jag skriver, så jag tror det är dax för mig att sova, men jag ska hålla er uppdaterade så mycket som jag bara kan imorgon, så vi hörs då natti!

20131009-223008.jpg

Kommentera här. ♥

