Träning avklarad, nu lägger jag tid på er

Träningen gick super, mycket genomgång men jag tyckte det gick bra, och det är ännu roligare när man har så underbara lagkamrater all cred till er!

Nu ska jag börja packa tills på fredag då det är cupdax!!!! Åh jag är så taggad så jag vet inte vad, det kommer bli super och i år kommer vi med ett mycket starkare lag och bättre sammanhållning!

Men jag kikar in här lite senare, Take care!

20131009-201104.jpg
Cred till Hampus som gjorde sin första match i den blågula tröjan, och killarna fick även med sig en vinst! *applåd*

Kommentera här. ♥

