Klart jag vill hitta min prins, men..

Det här med att vara kär, är det inte den mest underbara känslan som finns i hela världen? Eller är det bara jag som känner så? Jag känner massa personer och även mig själv, som väntar på den där personen som känns helt ”rätt”.. Men jag har börjat inte strunta i det, men jag lever mitt liv och blir kär, faller jag. Jag letar inte efter kärlek, utan jag har accepterat att kärleken ska få hitta mig. För jag är lycklig utan att ha han med stort ”H” vid min sida, massa pussar, massa kramar, en person jag kan ringa när jag har spelat match och det har gått dåligt, men han säger ändå peppande ord ”du var säkert grym älskling, precis som vanligt”. Klart jag vill ha det så, låter det inte som en dröm? Men som sagt, kärleken ska få hitta mig, jag tror det blir bäst så..

Efter att ha varit singel ett tag nu känns ändå allt helt okej, jag har kämpat något sjukt, det har inte varit lätt men jag har inte gett upp, och jag kämpar fortfarande och det är inte lätt, aldrig. Men det är värt det, jag ska inte knäckas, det bestämde jag mig från dag 1.

Jag bestämde mig för att det var okej att vara ledsen, för det är det, det är okej att känna att allt är skit, vara ledsen och arg, det är det, och jag tror många inte accepterar sig själva och vågar släppa på känslorna. Jag har pratat med mina nära och det har hjälpt mig en hel del, att alltid veta om något händer så kan jag alltid snacka med dom är en trygghet, som jag har bakom mig dagligen.

Idag mår jag bra, en dag i taget nu, så kommer allt gå grymt och jag kommer bli kär igen.. 20130927-082124.jpg

Kommentera här. ♥

