När känslorna tar över..

..Vet jag inte vart jag ska ta vägen, helst vill jag bara fly till ett ställe där jag är trygg och säker, inga problem, inga skador, inga tårar, allt är helt perfekt.. Jag gillar inte ordet perfekt för ingen eller inget är perfekt, allt och alla har vi svaga sidor, vi gör misstag och det där lilla ordet ”Förlåt” kan betyda så mycket men ändå så mycket..

Efter cupen känner jag många känslor, som jag kan tyvärr inte skriva ut helt på bloggen, men jag ska försöka skriva så bra som möjligt, så att ni förstår hur jag känner mig, just nu.

Jag är besviken på att mina fötter inte håller, det gör ont, såklart i fötterna, men mest i hjärtat, för jag vill så mycket men att jag stoppas för att jag har ont, det är så sjuktjobbigt!

Jag vet inte hur många värktabletter, tejp och voltaren jag har använt under denna helgen, men det är mycket och det är för att foten ska hålla, men ibland gör det inte det ändå och då blir jag så arg på mig själv och besviken.

Det började hålla på så här efter jag skadade mig ordentligt i våras, sen har det bara fortsatt och kommit och gått. Jag ångrar något grovt att jag inte tränade upp foten efter skadad innan jag gick ut på planen och spelade, för det har bara skapat problem..

Jag tycker jag och mitt lag gör en bra cup, resultatet spelar ingen roll just nu, vi vann inte och kom inte sist. Nu kan man verkligen säga att säsongen är slut, och nu väntar en lång försäsong och många timmar ute på plan för att allt ska sitta till serie-premiären..

Just nu tar jag ett steg i taget, det är så tufft och det är jobbigt, men jag ska f*n klara mig, fult ös, medvetslös!

Godnatt med er och glöm inte att, just du är viktigt och du är din egen stjärna, så fortsätt bara kämpa för det kommer bli bra!20131009-172218.jpg

Kommentera här. ♥

