~hockey

Min andra sport, eller kan man säga så? Jag gör det i alla fall..

Ibland kan det bli väldigt mycket fotboll i mitt liv, jag spelar, pappa tränar mig, Emma spelar och hela familj håller på IFK, även fast jag älskar fotbollen så kan det bli för mycket om ni förstår?

Då kan jag känna att titta på hockey får mig att glömma fotbollen för stunden och det får mig att tänka på annat.

Just nu vill jag bara till USA och kolla på hockey, hela stämningen är helt underbar!

20131015-081648.jpg

Kommentera här. ♥

