Då loggar jag in här igen

Hej på er!
Hur mår ni?
Jag vet inte hur jag mår just nu, ena sekunden mår jag super nästa vill jag bara slänga mig i sängen och gråta ut, aja..
Var på gymmet med Clara förut och vi körde nästan 2 timmar, det är så skönt och jag tog ut min ilska i övningarna och då går det mycket bättre, sen har jag även suttit med min franska ett tag och det sitter bra, så förhöret imorgon ska inte vara något problem.

Men nu ska jag krypa ner i sängen, med ny duschat hår, ömmande ben och ett stort leende! Härligaste känslan!!

Natti på er och glöm aldrig att ni är bäst, pusspuss!

20131016-222658.jpg

Kommentera här. ♥

