Hej finisar

Hej på er! Hur mår ni?
Min dag har varit bra, inga roliga lektioner, men jag har tagit mig igenom hela skoldagen utan problem.

När jag kom hem fotade jag dagens outfit, var ute med Morran och sedan bara gått runt i mina mjukisar och bara varit, ibland kan det också vara skönt. Att bara vara och andas och känna att jag mår bra!

Just nu sitter jag och kollar på hockey med papi, och sedan ska vi äta kräftor och räkor hela familjen, myspys!

Sedan väntar plugg för min del, ska göra lite engelska, SO och franska. För jag hade tänkt att vara så pluggfri som möjligt imorgon!

Hoppas eran kväll blir helt underbar och att ni får spendera den med dom ni älskar, kyss!

20131018-190938.jpg

Kommentera här. ♥

