Uppe tidigt ~ Varför?

Jo jag ska nämligen på talang träning i Göteborg så det är därför jag är uppe så här tidigt. Mina planer för dagen är att först åka och träna på heden med massa andra tjejer. Sen åka hem och göra i ordning mig och efter bege mig mot Ullevi och se till att Blåvitt tar 3 poäng mot Öster! Efter det väntar plugg och lite annat. Men jag ska göra en ”My day video” så att ni får hänga med mig under dagen.

Men nu önskar jag att ni får en superdag så loggar jag inte här senare!

20131020-065637.jpg

Kommentera här. ♥

