då var det dax att säga godnatt igen

Träningen gick inte alls bra, foten håller inte och det gör mig så arg och besviken, ett fel tramp och foten gör ont och svullnar upp. Behöver jag säga mer att det gör jävligt ont? tror inte det..
Jag ska vila resten av veckan så får vi se hur det blir senare, har ju inga matcher nu så jag missar inga matcher så det är skönt!

Efter träningen har jag suttit med min SO och det känns bra och det mesta kan jag, så det är goodiiii! Men nu har jag gjort i ordning mig för att sova, duschat, tvättat bort allt smink, flätat håret osv.. Så ni får sova så gott, och jag ska drömma om min prins natti!

Kommentera här. ♥

