HELLO

Godmorgon, onsdag idag. En dag där jag innan lunch bara har 5 minuter mellan varje lektion, aja, det är skitsamma..
Min dag kommer först se ut att jag drar till skolan, sen så hänger jag med Nellie hem och sen åker vi till träningen, men jag tränar inte utan vilar denna veckan från nästan all träning, har ju 2 idrottslektioner och sen har jag hittat lite övningar till foten som gör att den tränas upp så jag hoppas det ska hjälpa!! Nu ska jag äta frukost och senare dra till bussen, men jag har fixat några tidsinställda åt er så ni får bra uppdatering! hörs senare!20131014-223009.jpg
Sporten jag lägger hela min själ i.

Kommentera här. ♥

