Ravenswood.

Nellie hängde ju som sagt med mig hem idag och vi gjorde egen pizza, bakade kladdkaka och sen hade vi även köpt godis, glass och chips, vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? hahahha, nejmen seriöst det känns så just nu, helt uppblåst..det var gott i alla fall och säsongen är ju över så det gör ju inte som mycket än😉

PLL var bra, hade faktiskt förväntat mig mer, alla har sagt att det nya avsnittet skulle vara 2 timmar långt yada yada, men visst man ska inte tro på allt man hör och läser, men jag hade verkligen hoppats att det var 2 timmar, så jag blev ganska besviken.
Men vad jag inte fattar är om det kommer fortsätta med Pretty Little Liars och Ravenswood, eller bara Ravenswood?
Om ni vet något så kan ni ju lämna en liten kommentar, så vore det snällt hhehehhe🙂

Morgonen dagens planer är oklara, kanske åker vi in till stan och kollar in 1D World, men vi får se hur det blir med det, men det har var det sista för mig idag, och jag vet att uppdateringen har varit hel-kass idag, men jag ska fixa tidsinställda tills imorgon så inte bloggen står helt still, ni får också lämna någon kommentar på vad ni vill läsa, så det blir lättare för mig att blogga. 20131024-071501.jpg

Kommentera här. ♥

