Sista dagen innan lovet

Godmorgon!
Bara jag som är trött? jag tror faktiskt inte det, men nu är det sista dagen innan lovet, så vi gör det här tillsammans, kämpa sista dagen och sedan njuta av en hel veckas lov, låter inte de bra? jo, kom igen nu!

Först väntas skola mellan 08.20 till 14.45 sen hem till Nellie hämta hennes saker och senare drar vi till mig och fixar massa saker, som baka, laga mat osv. Idag ska vi äntligen kolla på det nya avnsittet av Pll (!!!) Jag känner mig jätteduktig som inte har kollat på det än, åh jag längtar verkligen tills jag får se det.

Hoppas ni och jag får en bra dag, så gör vi idag till den bästa dagen hittills! 20131007-065551.jpg

Kommentera här. ♥

