Story of my life.

Har ni hör One Direction’s nya låt? Första gången jag hörde den var igår och jag blev helt kär direkt, så gosig och den berör mig verkligen som person. Jag kan bara föreställa mig när killarna sjunger den på friends i juni och hela publike sjunger med, helt gaaaalet (!!!!) Jag längtar verkligen tills att få se dom igen och den här gången har vi mycket bättre platser än förra gången så det är niiiice! DSC00313
En bild innan årets konsert åh vad jag saknar det! 230 dagar kvar till nästa!

Kommentera här. ♥

