Palla vara arg livet ut..

Snackat lite med friendos, även smsat med papi och nu mår jag helt okej. Vet jag att dom älskar mår jag bra mår jag i alla fall bättre..
IFK’s match var ju helt kaos, nu tar vi nya tag och avslutar med 3 poäng på söndag eller hur? Skulle varit skönt att avsluta säsongen med 3 pinnar och det bästa hade varit med Ludwig på planen, men den önskan kommer tyvärr inte gå i uppfyllelse, sad.. Vi siktar mot 2014 istället, då ska det vara vårat år där vi ska ta guldet och Ludwig ska vara på planen, låter jättebra tycker jag i alla fall.

20131009-093226.jpg
Killar, ja vad ska man säga? piiiin..

Kommentera här. ♥

