Nu är jag inloggad här igen..

Hej på er, hur mår ni?

Dagen har varit otroligt chill, tryckte i mig några halstabletter och en alvedon, och nu mår jag mycket bättre!

Även fast klockan bara är lite efter nio så ligger jag i sängen och har gjort i ordning mig, flätat håret, tvättat bort sminket, borstat tänderna mm.. Jag tycker det är så skönt att jag har dom rutinerna och jag håller dom riktigt bra!

Packat klart har jag även gjort under dagen, imorgon väntas en ansiktsbehandling med Clara och efter träning, innan det blir nog att fixa det sista innan resan och göra tidsinställda som kommer komma upp i helgen, om ni har några tips, så får ni gärna kommentera vad ni vill läsa!

Annars så mår jag väl sådär, försöker bara tänka på det som är bra och lämna det som får mig att må dåligt och trycker ner mig, och just nu är jag på väg upp, för jag ska dit till toppen där jag hör hemma!

Detta var nog sista för ikväll, en till dag avklarad och ny dag väntas imorgon, spännande! Jag gillar utmaningar och att kämpa är jag van vid, men vi gör detta tillsammans, jag bloggar ni läser, sounds good? Puss på er nu och sov gott!

20131029-211447.jpg

Kommentera här. ♥

