Home Sweet Home

Äntligen hemma!

Jag är så sjukttrött efter resan och sömnen har väl inte varit den bästa kanske, men shopping har varit grym! Imorgon väntas vila och jag ska även packa upp mina saker, känner inte för att göra något speciellt tränar nog lite, känner för att göra det faktiskt så vi får hoppas att min motivation håller i sig!!

Nu hade jag faktiskt tänkt att säga godnatt till er underbara läsare, ni är bäst! ❤️

20131102-221937.jpg

Grattis även till IFK Göteborgs U19 killar som tog SM-guld idag, bäst i Sverige, blåvitt har en ljus framtid med duktiga killar!

20131102-222312.jpg

Kommentera här. ♥

