How do I breathe, yeah?

Hej jag är här ingen, inloggad och skriver, musik i lurarna, sittandes på ett tåg, mot staden i mitt hjärta, Göteborg❤

Stockholm har vart jättebra, mycket shopping och även mycket vila, vilket jag behövde, nu innan skolan börjar. För då j*vlar då ska det jobbas, betygen ska vara bra och jag ska känna mig stolt över dom, annars kan det kvitta..

Jag många bilder att visa er och jag ska även fota min shopping så det kommer upp i veckan. Jag får ursäkta för uppdateringen men det har liksom inte funnits någon lust till det, och då har jag lagt det ganska mycket åt sidan. Men det kommer bli bättre nu när jag är hemma med välskrivna inlägg, lovar er!

Ni får ha det bra så länge så hörs vi senare kyss!

20131102-165231.jpg

I was so used to being next to you,
Life for me is not the same,
There’s no one to turn to.
I don’t know why I let it go too far,
Starting over – it’s so hard.
Seems like everywhere I try to go,
I keep thinking of you.

Kommentera här. ♥

