2014 ska bli vårat år

fixat massa under kvällen, tagit fram kläder tills imorgon, packat upp, fixat med skorna mm.. Imorgon väntas skola, hmm.. Stället jag verkligen ogillar, men ändå måste dra till 5 gånger i veckan, jadu, det är inte roligt, men det måste göras och jag vill verkligen att mina betyg ska vara bra denna terminen!

Allsvenska även över, IFK slutade 3:a, absolut inte dåligt och varje spelare har gjort en grym säsong. Men klart att man önskar att vi ska vara högst upp i tabellen men i år är vi inte det, men 2014, då är vi redo. Då är Ludwig skadefri, då är vi med och slås om guldet.

Nu säger jag godnatt, ni får sova gotti!

20131103-211725.jpg

MINA ÄLSKLINGAR ❤️

Kommentera här. ♥

