Jag vill skriva så mycket..

Men får inte ut det från hjärnan till fingertopparna..

Jaja, det finaste jag har är i alla fall på väg, saknar dom så galet mycket så att tårarna är nära att falla när jag skriver detta, mina stjärnor, dom som alltid finns där för mig om det är något. En jobbig klump kommer lätta från magen imorgon när jag vet att dom är hemma igen!

Men nog om deppshit, orkar inte vara ledsen något mer..

Men jag har i alla fall blivit riktigt pepp till att prestera bra i skolan nu, gjorde klart min franska läxa nu efter träningen, som jag har till torsdag, hade det varit förut så hade jag gjort den onsdag precis innan jag ska sova, så det känna verkligen jätteskönt att ha det gjort och att jag kan lägga mer tid på annat!

Träningen gick super, inget mer att säga, känns väldigt bra inför säsongen bara att min fot vill bli hundra bra igen kommer allt bli perfekt!

Detta får bli sista för ikväll, jag är trött och lite välbehövlig sömn skadar inte, natti på er!

20131104-214400.jpg

Kommentera här. ♥

