När en kommentar blir så mycket

Jag är ganska besviken, att en kommentar ska betyda så mycket och helt plötsligt så är vi tillsammans, njaaa.. Ja vi snackar, men nej vi är verkligen inte tillsammans, så ni som säger det kan väl bara lägga ner? Inget imellan oss och det är så det kommer bli, känner jag i alla fall..

Självklart jag saknar han, herregud.. Men man måste klara sig själv ibland och leva utan saker, jag blev sårad riktigt hårt både psykiskt och fysiskt, ni bloggläsare och ni som känner mig, vet vad jag snackar om.

Jag blir mest ledsen och besviken att det ska snackas, fråga mig istället eller han så kommer ni få ett ärligt och RÄTT svar, för det snackas och det snackas och saker kan tas fel.

20131104-202558.jpg
Jag kämpar dagligen med mitt hjärta som är i tusen delar, det är fan inte lätt, men det är så värt det senare, jag ska inte ge mig, never..

Kommentera här. ♥

