Natti från min säng

Var ett tag sen man somnade, då var det i tårar som aldrig kunde sluta och nu en positiv tjej som skriver detta, för jag känner att det är på väg att vända nu, jag mår bra och foten mår bra, det är viktigt!

Eftermiddag har bestått av packa upp, fotboll och plugg.. Sverige tog sig tyvärr inte vidare från semifinalen, men dom mötte en svårspelat Nigeria som är väldigt tekniska av sig, och idag var dom bättre och det är bara ta av sig hatten för dom. Gustav var duktig idag, utmanade mycket men kom aldrig till dom där riktigt farliga lägena, så synd för jag vet att han sätter dom där.

Outfiten tills imorgon är vald, nu ska det fixas tidsinställda och senare dejta kudden, kanske kikar in här lite senare annars säger jag godnatt nu!

20131105-215957.jpg

Kommentera här. ♥

