Bästa känslan..

Ni vet den känslan när du är så arg och ledsen, och less på allt och alla, du vet inte vart du ska ta vägen du vill bara bort någonstans, är jag ensam om att ha känt den känslan?

Men i alla fall, efter skolan så hade jag en sådan känslan, allting kändes meningslöst och jag vill bara gå och lägga mig i en säng och vakna upp när 2014 börjar, riktigt så funkar det inte.. Så jag bestämde mig att gå ut och springa, springa ifrån allt som var dåligt, springa ifrån smärtan i foten, springa ifrån allt som har med skolan att göra och alla falska människor.

Varje löpsteg var jobbigt, men jag kämpade igenom dom, fortsatte sprang, så skulle jag förlora, och det hatar jag rent ut sagt. Så jag fortsatte springa, och jag sprang som jag bara hade det att välja på och nu känns allt mycket bättre, jag känner mig peppad till att göra mina läxor nu och skita i dom killar som behandlar mig som skit, för jag vet att det finns andra saker, som gör mig lycklig och nu fokuserar jag bara på det!

Jag var spyfärdig efter mina 5 km, men jag älskar den känslan, den är super härlig!

Nu väntas duschen, sedan middag och efter det plugg, loggar in här igen när jag får tid!

20131107-174237.jpg

Kommentera här. ♥

