Cinq

-Jag skulle jättegärna vilja vara vänsterfotad istället för höger..
-Jag tycker Pepsi är hundra gånger godare än Coca Cola..
-Jag tycker att NHL-hockey är en av det roligaste sakerna att titta på, smäller i varenda duell!
-Jag vill just nu att 2013 bara ska ta slut, det har varit ett jobbigt år för mig..
-Om jag vill fick välja vilket lag i damallsvenskan att spela med så hade jag valt Umeå, för att dom inspirerade mig så mycket när jag tränade med dom! 20131017-152034.jpg

Kommentera här. ♥

