Sista inlägget för vecka 45

Det var jättemysigt att gå ut och äta, gör typ aldrig det i Sverige, i USA gör vi det hela tiden men aldrig i Sverige men aja..

Nu under kvällen har jag dejtat min Kemibok och läst lite i den, har prov på fredag så jag ska plugga lite varje dag nu innan så jag inte behöver stressplugga dagen innan, för det hatar jag!!

Men imorgon är det nya vecka, nya möjligheter och nya utmaningar, vilket jag älskar! Jag är taggad för en ny vecka, är ni också det?

Men nu byter jag ut min kemibok mot kudden och dejtar den istället och säger godnatt, just DU är viktig glöm aldrig det! 20131018-190938.jpg

Kommentera här. ♥

