Upp till planen snart

Träning väntas om 45 min, jag har hunnit med lite plugg och hade nu tänkt att kika in här och skriva av mig och dela med mig av mina ord, sounds good?

Skolan var helt okej, men ibland vill jag bara till min säng och sova, eller till hans famn..
Men det är långt kvar till jul och då får jag äntligen lov igen!!
Jag hade tänkt att göra en önskelista som jag hade tänkt att dela med mig här så ni kan få lite inspiration vad man kan önska sig, men yes! Nu hade jag tänkt att byta om så vi hörs efter träningen.. 20131020-065637.jpg

Kommentera här. ♥

