Godmorgon :)

Godmorgon, uppe med tuppen för att jobba..
Efter jag har jobbat klart så ska jag och kika på när zonlagen spelar en lite ”cup” mot varandra, ska bli kul och titta lite och jag vill ge lite extra stöd till dom tjejerna som kommer från mitt lag och spela. Det kommer gå så grymt bra, ni är grymma, annars hade ni inte varit där, gör bara det ni brukar, dominera och spela med hjärtat. Massa lycka till men nu ska jag byta om och bege mig mot jobbet kyss!20130808-084557.jpg

Kommentera här. ♥

