Nana-dax

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, fick gjort lite mer på SO:N så det känns jättebra, men som sagt jag ska försöka göra klart den imorgon, eller i alla fall så mycket som jag hinner och jag har även fredag innan den ska vara inne, så jag behöver inte stressa så mycket, så det känns skönt!

Halsen är fortfarande sådär, just nu känns det som jag är svullen i käken, men aja jag får se, men nu känns det som att lite väl behövlig sömn skulle inte skada, så jag loggar it hör nu och säger godnatt!

20131120-224851.jpg

Kommentera här. ♥

