Nighty

JAG ÄR KLAR MED MIN SO-INLÄMNING, FATTAR NI MIN GLÄDJE?!!?!!

Men i alla fall, jag åkte förut till stationshuset och det fixades lite inför imorgon och söndag, då vi ska hålla i cafét där, så kom och köp massa utav oss vetja! Efter jag kom hem så satte jag mig med min SO-inlämning och jag blev klar, färdig, jag kommer inte behöva skriva något mer på den, fattar ni min glädje? Skulle inte tro det..

Men nu ligger jag nyduschad i sängen, nerbäddad i sängen med go musik lurarna, det är helg, vi kickar igång den här helgen med ett leende, eller jag kommer göra det, gö det du också!

Nu skriver jag dom sista för den här dagen, nu är det nana dax, klockan är ställd på tidigt. Puss!

20131122-224811.jpg

Kommentera här. ♥

