Home

Hej readers!
Var borta och hjälpte till i cafét i några timmar, pengar har rullat in och vi får hoppas på att det kommer att komma till nytta!

Nu hade jag tänkt byta om till myskläder och jag skulle behöva fixa i mitt rum, det är helt kaos. Kläder och saker över allt, men det är för att jag har inte hunnit fixa under vecka för det har varit mycket i skolan. Men jag ska fixa det och sen loggar jag in här igen, puss!

20131124-154048.jpg
Collaget består bara av kärlek!

One thought on “Home

Kommentera här. ♥

