Känslan när allt känns meningslöst

och man vill bara ge upp.

Så kände jag igår på träningen, när vi är 7 st, då kan man inte genomföra en normal träning, det funkar inte. Man kan inte öva på nya saker när inte ens halva laget är där, det är sorgligt. Men jag tänker mest på min älskade pappa som lägger ner sjuktmycket tid på laget, planerar och lägger ner sin tid på oss, mig och mina lagkamrater. Det är det värsta att folk visar noll respekt mot han och vi andra som ändå åker upp och vill träna, det gör mig ledsen. Jag menar självklart inte att man ska åka och träna om man är sjuk, nejnej! Är man dålig ska man inte träna för då blir det allt värre, men det känns så sjukt skumt att det var samma vid denna tiden förra året och efter vi hade tagit upp att vi skulle åka till Piteå så började alla komma på träningarna, är inte det lite konstigt? eller är det bara jag som tycker det? Detta får inte mig att må ett dugg bra, snarare tvärtom. Jag älskar fotbollen, det är det finaste jag har. Känslan att kunna gå ut där varje dag är obeskrivlig, det bästa jag vet! Ni kommer aldrig förstå hur mycket denna sporten betyder för mig, aldrig. Och jag kommer även aldrig kunna förklara det, jag önskade att alla någon gång skulle få uppleva den känslan jag får varje gång jag går ut där, på planen, stället jag känner mig trygg, stället jag älskar att dominera och jag tror att det inte finns en sån plats där jag har visat så mycket känslor som på planen, för där kan jag visa mig svag, men jag kommer tillbaka starkare. 20131014-223009.jpg20131018-190938.jpg20130606-172518.jpg
Om ni bara visste hur dåligt detta får mig att må, för jag brinner för detta och detta är det enda jag vill göra..20130601-091220.jpg

Kommentera här. ♥

